Vásárlási Információk

Vásárlási Információk

Megrendelés folyamata a panyizsuzsi webáruházban

Ebben a tájékoztatóban megmutatom Neked, hogyan tudsz egy vagy több terméket megrendeli a panyizsuzsi webáruházból.

Termék keresése

A terméket a felső menüsorból tudod elérni, ha egy bizonyos típusú ékszert szeretnél megvásárolni, akkor az „ÉKSZEREK” menüponttól indulj el, ha pontosan tudod, hogy mely kollekció termékeiből szeretnél rendelni, akkor a „KOLLEKCIÓK” menüpontnál kezd a böngészést.

Ha egy konkrét ékszert keresel, akkor használd a bal felső sarokban lévő keresőt!

Ha már a megfelelő helyen jársz, de még mindig nagyon sok ékszert látsz, akkor használd a szűrőket, amit a weboldalon bal oldalt, a mobil eszközökön pedig a termékek felett találsz.

Termék kiválasztása

Válaszd ki a megvásárolni szándékozott terméket. és a termék adatlapjának megnyitásához kattints rá!

Kosárba helyezés

Terméket a kategóriaoldalakról és a termékoldalakról is a kosárba tudsz helyezni.

A kategória oldalakon vidd az egeret a termék felé, ekkor egy megjelenik róla egy másik fotó, melyen az ékszert viselés közben látod. A „KOSÁRBA” gombra kattintva tudod a terméket a kosaradba helyezni.

A termék adatlapján, ha van méret vagy színvariáció, akkor válaszd ki a Neked megfelelő verziót. Majd kattints a „KOSÁRBA” ikonra, hogy a kiválasztott terméket a kosába tudd tenni. Ekkor jobb oldalt felül a kosár ikon mellett egy kis szám jelzi, hány termék van a kosaradban Egymás után több terméket is a kosárba helyezhetsz.

A kosár leírása

Mozgasd az egeredet a jobb felső sarokban lévő kosár ikonra. Ekkor kinyílik a kosarad és láthatod a tartalmát. A kosárban megjelenik a termék neve, a kiválasztott darabszám, a termékből választott darabszám alapján kiszámolt bruttó ára.. A kosár alján a teljes vásárlás, szállítás nélküli, bruttó összértékét jeleníti meg az oldal (amennyiben több terméket vásárolsz egyszerre, úgy ezek összegét). Az alján választhatod ki, hogy átnézed-e a rendelésedet még egyszer a “KOSÁR” menüpontbanvagy rögtön indulsz fizetni a “PÉNZTÁR”-ba.

Kosáron belüli műveletek: Darabszám változtatása

A “KOSÁR” menüpontban még van lehetőséged van termékek darabszámát megváltoztatni, azáltal, hogy átírod a termék sorában és a mennyiség oszlopban a fel-le nyilakkal a kívánt mennyiséget beállítod. A módosítás automatikusan frissül. Az adott termék vásárlásának bruttó összértékét és a teljes vásárlás bruttó összértékét is újraszámolja és megjeleníti a rendszer.

Kosáron belüli műveletek: Termék eltávolítása

Amennyiben valamelyik kosárba tett terméket mégsem szeretnéd megrendelni, úgy lehetőséged van az érintett termék(ek)et a kosárból eltávolítani. Az eltávolításhoz kattints a terméksor végén található kis kuka ikonra Ezt követően a kiválasztott termék eltűnik a kosárból.

Pénztár megnyitása 

A kosárban lévő „TOVÁBB A PÉNZTRHOZ” gombra kattintva megjelenik a “PÉNZTÁR” oldal. Az oldalon a számlázási, szállítási adataidat, valamint  a szállítás és a fizetés módját tudod meghatározni és üzenetet tudsz hagyni panyizsuzsinak.

Ha már regisztrált tagunk vagy, akkor a legfelső sorban írd be az email címedet és a rendszer felajánlja Neked a belépést, így nem kell minden alkalommal újra és újra megadni az adataidat!

Kedvezménykuponkód megadása

Ha rendelkezel a panyizsuszi webáruházban felhasználható kuponkóddal, itt tudod érvényesíteni, oly módon, hogy az erre fenntartott mezőbe beírod azt és rákattintasz a „KUPON BEVÁLTÁSA” mezőre.

Számlázási adatok

 

Erre a névre és címre fogjuk a számlát kiállítani. Ha ezt kitöltötted, akkor a rendszer alapértelmezetten a címedet fogja használni szállítási címnek. Ha ettől eltérő címre kéred a csomagod szállítását, akkor pipáld be a szállítás másik címre felirat előtti kis négyzetet és add meg a szállítási címedet!

Szállítási adatok

Ez a mező csak akkor jelenik meg, ha feljebb bejelölted a szállítás másik címre felirat előtti kis négyzetet. Amennyiben már regisztrált ügyfelünk vagy és bejelentkeztél az oldalra a régebben megadott adatokkal automatikusan kitölti a rendszer a szállítási úrlapot Így nem kell minden adatát manuálisan minden újabb megrendelésnél kitöltened, csak a beírt adatok megfelelőségét ellenőrizd le. Lehetőséged van az adatokon módosítani a beírt szövegek átírásával. 

Amennyiben azt szeretnéd, hogy másik címre szállítsuk a csomagodat, azt az új cím gomb megnyomásával tudod megadni.

Ha még nem regisztráltál vagy vendégként vásárolsz, akkor töltsd ki a szállítási mezőket, különös tekintettel a piros csillaggal ellátott mezőkre, hiszen anélkül a rendszer nem enged továbblépni.

Fontos, hogy minden esetben adj meg mobil telefonszámot, ahol a kiszállítással kapcsolatban egyeztetni tud Veled a futár, ha nem talál a megadott címen és egy használatban lévő e-mail címet, mivel erre az e-mail címre fogunk visszaigazoló e-mailt küldeni Neked a megrendelésedről.

Az oldal alján 

Üzenet panyizsuzsinak

Itt tudsz üzenete hagyni panyizsuzsinak!

Szállítási mód

Ebben a szakaszban kétféle szállítási módból tudsz választani. Partnerünk a GLS futárszolgálat a csomagodat házhoz is tudja szállítani, azonban ha nem tartózkodsz munkaidőben a megadott címen, akkor GLS csomagpontba és csomagautomatába is tudod rendelni a panyizsuzsi ékszereidet.

Fizetési mód

Ezen az oldalon tudsz választani a fizetési módok (bankkártyás online fizetés, PayPal vagy utánvét) közül, a rádiógomb bejelölésével.

Megrendelés leadása

A megrendelés leadását az oldalon a fizetési módok megadása alatt fogadd el az ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEKET, valamint az ADATVÉDELMI SZABÁLYZATOT és  a „MEGRENDELÉS ELKÜLDÉSE” gombra kattintással tudod véglegesíteni a rendelésedet.

Értesítés a megrendelés sikeres rögzítéséről és az Eladó felé történő továbbításáról

A megrendelés leadásakor a panyizsuzsi webáruház által generált automatikus email üzenet jelzi annak sikeres rögzítését és Eladó felé történt továbbítását. A fizetési tranzakció sikerességéről a fizetési szolgáltató (bank, PayPal) külön értesítést küld.

Sikertelen rendelés esetén, ha regisztrált felhasználó vagy, akkor a fiókod, rendelési menüpontja alatt találod a fizetéshez szükséges linket. Ha még nem regisztráltál, akkor legkésőbb a következő munkanapon küldünk egy linket a fizetéshez!

Megrendeléssel kapcsolatos adatmódosítás lehetőségei

Amennyiben a panyizsuzsi webáruházban leadott megrendelésedet módosítani szeretnéd,  azt a fiókod menüpontban 1 órán belül vagy amíg a rendelésed „Feldolgozásra vár„ státuszban van, az ügyfélszolgálatunkon keresztül tudod megtenni. A rendelésed státuszát a fiókod, rendeléseim menüpont alatt tudod ellenőrizni. Küld el módosítási kérdésedet, problémádat e-mailben az ugyfelszolgalat@panyizsuzsi.hu címre, vagy hívd a telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 30 600 3400-ás telefonszámon, ahol munkatársunk készséggel áll rendelkezésedre.

Segítség, elakadtam!

Vedd fel velünk a kapcsolat oldalon megtalálható elérhetőségek valamelyikén, ahol munkatársunk készséggel áll rendelkezésedre!

Bővebb információ: az ÁSZF vonatkozó pontjában található.

Köszönjük, hogy magyar panyizsuzsi ékszert viselsz!